Follower Cik Naga

Wednesday 8 June 2011

ShinChan Penang | Ohh... aku jatuh cinta dengan senyuman mu=)

 Nama beliau Zareef Zaid. 

nama panggilan padanya MATZARIP
Actually,aku memang suka budak2.... 
stakat ni ni la 'mamat' faberet aku area penaga(statement maut)..miahahahah=) 

ni gambar kali pertama kami bertemu
cinta pandang pertama..oh, MatZarip.. i lebiu~~

















inilah gambar potret kita yang pertama=)

















"SHINCHAN
 MALAYSIA"


is he? 
^.^








aku penah bagi dia ni tereyak(menangis) sampai dia merajuk takmau cakap ngan aku..




aku panggil, dia buat dono ja~ pandang luaq tingkap, buat muka syahdu.... ohhhhh~ 








lets take a look on some of his pic that i took from his  Pak Ngah.. thanz, credit for u~









<----- dia kacak berbaju    kotak2...
















apa ushar2? 

wa taiko
 penang wooo


sapa kata zarep tak ensem~


senyuman yang menawan dan hatiku terus tertawan=)
masa birthday dia yang pertama=) 17May20011









"saya reti buat busyuk. hampa reti?"












to MatZAREP~



 YOU TOOK MY HEART AWAY
"KAU MENANTU PILIHANKU"

21 comments:

  1. comey wooooooiii...xpa..nanti kawen anak ang lagi comey kot?haha

    ReplyDelete
  2. like namplohpatjuta kali
    femes matzarip :D
    tengs..on behalf

    ReplyDelete
  3. ahleng...... hahaha! insyaAllah, kata2 hang aku anggapkan sbg doa...^.^ hang mai belah mulut anak aku nnti. boleh kut? kiahaha~

    nizam... hehe... kan zarip menantu pilihanku~

    ReplyDelete
  4. so sape pak mentua zarep ni...

    ReplyDelete
  5. anonymous...perrhh, soalan maut. soalan hanya trjawab, 20 tahun lagi. hahahaha

    ReplyDelete
  6. Eventually,aku memang suka budak2....
    macam x kena je darii segi nahu,nouns dan tatabahasa...

    ReplyDelete
  7. hehehe.. silap.. actually=) thanz atas teguran... siapa ya anonymous ni=) kenalkan nama?

    ReplyDelete
  8. oooOOOooo anak kita t, nak kamu buat entry ag pnjg.. spanjang galah panjag~!! lagi panjang nooo

    ReplyDelete
  9. pak mud mana nih? anak mana? anak tekak?

    ReplyDelete
  10. salam.. me again..
    kak suka gambar no 3 tuee....

    ReplyDelete
  11. waaa... comeylnyer budak nie.. yg enhem bila pakai spek hitam.. COOOLLL

    ReplyDelete
  12. suwitttt nye ... pandai bby ni posing maut ;p

    p/s : bila la nk dpt ank sendiri..hmm

    ReplyDelete
  13. Lel.. salam... hehehe tya pun suka jugak^.^ mekasihh~

    akuwanblur90... hehehe...memang comellll=)

    ciknyna...mmg ,, tambah bila dia senyommm.ouhhhh! tergodaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  14. neves aku mase mule2 bace tajuk entry kau ni... hahaha. alangkah bahagienye klau aku jd zarep jap. hahaha... meh ushar cinte hati aku pulak...

    http://jebatdesignhero.blogspot.com/2011/06/photocomicinta-episode-10.html

    ReplyDelete
  15. jebat..baeykkkkkkkk!

    jan..... hehehe.. sangattttttttt!

    ReplyDelete
  16. salam fathiah... sahabat lama.. masih igt kah dikau pada daku??? sek men teknik b'worth..

    ReplyDelete
  17. wassalam. aku ingat laaaa=) rindu kat hang!

    ReplyDelete