Follower Cik Naga

Wednesday 29 February 2012

Raya Haji dan Kelantan lI



Assalamualaikum. 

Entry kalini ialah sambungan dari entry sebelum ni. refer sini yaa! 
hari tu, kita setop kat ketibaan aku di kampung belah mama. so the next day adalah raya haji lah.



Lepas sembahyang raya, aku bawak nenek aku dan bala tentera yang lain utk pegi tempat sembelihan. dekat je tapi. gatai nak nek reta jugak.
Orang kampung dah mula berkumpul. ramai gila.
 yang ni perempuan. 
yang kat dalam rumah lagi. kaum lelaki lagi.
merrierr la nak habaq!

Ustaz ni duduk sebelah rumah nenek aku. HENSE....Ops.. hahahha

(IKLAN : sos cili tumpah melannndew!)






Dua ekor lembu yang dikorbankan. Alhamdulillah.



Pakcik ni panggil aku "Izoh" (Izzah Anuar). LOL.



Sensored sbb buat mulut mintak kaki.





HADIAH SPECIAL UTK KORANG. 
SPECIAL SHOT DARI AKU
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaaaaaaa!!!
kasi enlarge! haha~

 nah baldi! kekekke





Ni  nenek aku.amacam? haa, skali pose, hamekau. manjee~


aku blaja posing2 ni dari beliyau la 
LOL bertubi-tubi!
Siblings.

Adik no 3 . cant u see, his "ewwwrrrrrrrr" face? 


sepanjang penyembelihan , aku dapat tgk muka adik aku yang ni, 
semacam ngeri.


entohla napo. tapi dia ni manjo banyak sikit. 




yang ni aku dapat masa dia lembu duk menggelupoq. hahaha
sorry na fiduss




at last, dia mengalah. dan.......akhirnya dia punn
-
-
-
-



lari masuk kreta. wakakakkakakakaka!(muka stress)


next day, kami p rumah nenek sedara. dekat2 rumah tu jugak. 
syoknya rumah sedara mara dekaaattt!

nenek sedara ni aku panggil 'rumah ikan' masa kecik2 sbb dia ada bela ikan banyakkkk gila. tapi sekarang dah takda.
just ada kebun buah blakang rumah.

eksaitedddd aku p kutip buah2 kat umah dia.
next entry la eyh!

papai. i heart u!
wassalam!


4 comments:

  1. syok la depa bulih balik raya kt kelantan.

    ReplyDelete
  2. hahaha. weiwei. aku duk edit lagi ni. pening laaa buat entry ni.

    btw syoq! hang raya haji msti duk umah ja kan

    ReplyDelete
  3. heheheh.. syok! ayu mailaaaa tya bawak bjalan klantan
    ^.^

    ReplyDelete